Uitgever |  Blossom Books | 2017
Aantal pagina’s | 333

Totale beoordeling: 5/5

Schrijfstijl: 5/5
Leesplezier: 5/5
Originaliteit: 5/5

Bruno Victor Benicci III en Madeline Falco hebben een verhaal te vertellen. Het begint met de dood van Vics vader en eindigt met moord. Zo begint de achterflap van het boek. Ik heb het boek in eerste instantie gekocht vanwege YALfest. Op een mooie zaterdagmorgen bedacht ik mij dat ik natuurlijk wel wat boeken van de auteurs op YALfest moet hebben om te laten signeren. Dus zodoende heb ik er een aantal besteld. En van De Kids Of Appetite heb ik geen moment spijt gehad!

Vics vader is twee jaar geleden overleden. Zijn moeder heeft een nieuwe vriend en op de avond dat hij haar ten huwelijk vraagt, rent Vic weg, met de urn van zijn vader. Onderweg komt Vic de KOA tegen, oftewel: De Kids of Appetite. Door twee simpele vragen goed te beantwoorden willen zij hem helpen. De KOA blijkt het beste te zijn wat Vic ooit is overkomen.

“Van De Kids Of Appetite heb ik geen moment spijt gehad!”

Het boek staat boordevol prachtige citaten en mooie metaforen. Normaal dan doen mij die citaten niet zoveel, maar bij dit boek had ik er een post-it blokje naast liggen om alles te stickeren, zodat ik ze zou onthouden en nooit meer kwijt zou raken. Ik wil ze nu juist expres niet noemen, want als je het boek leest komt het vele malen mooier over dan dat je dit in mijn recensie plots zou zien opdoemen.

Het verhaal is geschreven vanuit twee hoofdpersonen: Vic en Mad. Zij vertellen je allebei hun kant van het verhaal, en stukje bij beetje komt je achter een heleboel feiten, die uiteindelijk het hele verhaal zullen vertellen. David Arnold heeft het boek ontzettend mooi in elkaar gezet, zowel qua schrijfstijl als vormgeving van het boek.

De spanning zat er goed in. Ik wilde ontzettend graag verder lezen en heb het boek dan ook in een paar dagen uitgelezen. Ik had ontzettend veel plezier tijdens het lezen maar moest soms ook een traan laten vallen, man wat een mooi verhaal! Het is origineel, spannend en boeiend tot de laatste bladzijde. Ik kan je De Kids of Appetite voor de volle 100% aanraden!

En ze noemden zichzelf de Kids of Appetite. En ze leefden en ze lachten en ze zagen dat het goed was.